Bun venit pe WorldMetin.tk . Aici aveti o gama larga de tutoriale, ghiduri. Noi va oferim support in toate problemele dumneavoastra. Pentru a vizualiza forumu in totalitate va rugam sa va inregistrati. Daca credeti ca aveti experienta in moderarea unui forum va rugam sa faceti o cerere staff. Va multumim.
Salutare vizitatorule, aceasta tema este in constructie. Va fi facuta special pentru comunitatea MotanelTutorials.com.

Metin2 Admin PANEL V3.2 SkyllType 2011

Moderator

Mesaje Mesaje : 111
Puncte Puncte : 305

Vezi profilul utilizatorului

MesajSubiect: Metin2 Admin PANEL V3.2 SkyllType 2011 Mar Mar 15, 2011 9:55 am

Salut,ma numesc Alex si sunt un programator web 2.0 .Adica ce tine de PHP/MySQL.Am avut unele conflicte ulterioare cu IUBITUL vostru Ianix ,dar sper ca nu o sa mai faca pe inabordabilul si sa imi stearga postarile etc.

[DESCRIERE]E in engleza pentruca scriptul am vrut sa il public pe elitepvpers.de dar am renuntat.Si acum e Romano-Englez.
Imi era greu sa il fac 100% romana din noua sa ca bafta!
Welcome to the Metin2 AdminPanel v1.0
This script can be used to admin different parts of your databases.
Certain features are:
-Player account administration
-Edit shops,verify each player for items
-Edit GM List,add or remove GMs
-Edit Players
-Have fully control of all the databases
Script written by SkillType/Shadic/SKILLET
[DESCRIERE]Acest mesaj va va aparea si la dschidere scriptului.Scriptul este un BETA ASA CA MAI ARE BUGURI.
Xamppul da erori,dar care nu influenteaza scriptul in nici un fel.Merge 100% pe orice server de metin2.Testat de mine.In caz ca a-ti descoperit vreo problema va rog frumos sa o raportati aici sau la id alex_eve2002.

INSTALARE -> IN SCRIPT VE-TI INTALNII UN FISIER INSTALARE.TXT care contine instructiunile.

Screenshots aici:
NU POSTEZ INCA.RAMANE LA APRECIEREA VOASTRA DACA VA PLACE!

DOWNLOAD
http://www.sendspace.com/file/012723

NU AVETI PERMISIUNEA DE A-L REEDITA!!